18.3.09

Ce imi place

Imi plac listele: liste de cumparaturi (altfel te ratacesti prin supermarket si te trezesti la final ca ai dat mult mai multi bani pe lucruri pe care nu le-ai vrut de fapt), liste de filme pe care trebuie sa le vad, liste de carti pe care vreau sa le citesc, liste de prieteni pe messenger, etc. Una dintre listele mele preferate contine lucrurile, evenimentele, mirosurile, culorile si in general tot ce imi place. Am sa o incep aici si voi adauga mereu puncte noi... vorba aceea: mereu gasesti ceva care iti place, trebuie doar sa te pastrezi deschis.

- ciocirlia cintind la apus de soare
- mirosul de iarba proaspat cosita
- sugari dormind
- mirosul gerului, dimineata
- corcodusii rosii in floare (mai ales cei de pe malul riului Bega, in Timisoara!)
- momentele dinaintea inceperii unui film la cinema
- lasarea serii pe un cimp
- mirosul socului in floare
- momentele imediate unei bai fierbinti si aromate
- bradul de Craciun, inca neimpodobit, infipt deja in stativ
- lumina lasata de instalatia de brad, cind toata casa este scufundata in intuneric
- mireasma freziilor in floare
- mingiierea soarelui de dimineata
- mirosul piini proaspat scoase din cuptor
- delicatetea crinilor